چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ حجت الاسلام هدایتی گفت: سکوت در برابر صهیونیست‌ها مساوی است با شکست جهان اسلام.

حجت الاسلام وحید هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها، اظهار داشت: نزدیک به یک سال از تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها به نوار غزه و کشتار و نسل کشی مسلمانان فلسطین می‌گذرد و در این مدت تاکنون هیچ عکس العملی از سوی کشورهای اسلامی دیده نشده است.

معاون تهذیب و تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار، گفت: همین بی‌تفاوتی کشورهای اسلامی در برابر صهیونیست‌ها باعث شده که هر روز بر شدت جنایات آنها افزوده شود تا جایی که به صورت روزانه شاهد به شهادت رسیدن بسیاری از رهبران محور مقاومت توسط صهیونیست‌ها و ارتش تروریستی آن هستیم.

حجت الاسلام هدایتی، با اشاره به اینکه سکوت در برابر صهیونیست‌ها مساوی است با شکست جهان اسلام، یادآور شد: متاسفانه امروز سران کشورهای عربی و اسلامی هیچ توجهی به وضعیت اسفبار کشورهای فلسطین و لبنان ندارند و بی‌شک این بی‌تفاوتی محصول و معلول عافیت طلبی آنان در بُعد مسائل جهانی همانند ارتباط با ابرقدرت‌های بین‌المللی می‌باشد.

معاون تبلیغ و تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار ابراز کرد: زمانی که صهیونیست‌ها به راحتی به پیشروی خود در بلاد اسلامی دست می‌زنند و می‌بینند هیچ قدرتی نیست که در مقابل آنان قرار بگیرد، بی‌شک باید انتظار داشت که روز به روز عرصه میدان نبرد علیه مسلمین گسترده‌تر از قبل شود.

استاد حوزه علمیه کردستان، خاطرنشان کرد: اینگونه که جهان اسلام در مقابل صهیونیست‌ها سکوت پیشه کرده، باید بی‌شک شاهد طمع آنها به سمت کشورهای دیگر در جهان اسلام باشیم، لذا بر همه کشورهای اسلامی واجب است که امروز با وحدت و اتحاد خود در مقابل ماشین کشتار صهیونیست‌ها قرار بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha